loading...
مرجع دانلود آهنگ های جدید خارجی (انگلیسی و)همراه متن و ترجمه
admin بازدید : 2440 13 سال پیش نظرات (0)

زادروز    ۵ مهٔ ۱۹۸۹ ‏(۲۲ سال)
تاپاهانوک، ویرجینیا، ایالات متحده
محل زندگی    ایالات متحده
ملیت    آمریکایی
سال‌های فعالیت    ۲۰۰۵ تاکنون
سبک    پاپ، آر اند بی، هیپ هاپ
لقب    سی. بی.، کریس برتزی
والدین    کلینگتون براون و هاوکینز
کریس براون (به انگلیسی: Christopher Mourice Brown) (زاده ۵ مه ۱۹۸۹) خواننده آمریکایی است که تاکنون برنده جوایز متعددی در جوایز بت، مسابقه انتخاب نوجوانان، جوایز بیل بورد شده‌است. او در سال ۲۰۰۵ خوانندگی را به عنوان حرفه‌اش برگزید و در همان زمان که ۱۶ ساله بود مدرسه و تحصیل را ترک گفت و به دانشگاه راه نیافت.

او گفته‌است که اگر خواننده نمی‌شد، قطعا بسکتبالیست می‌شد. به خوبی بسکتبال باز می‌کند و خواننده معروف و محبوبی است، به طوری که بارها برنده جوایز انتخاب نوجوان و انتخاب کودکان شده‌است. او گفته‌است که آلبوم‌ها و آهنگ‌هایش تنها برای طرفدارانش مناسب است و امکان دارد که در نظر منتقدان به عنوان بهترین‌ها برگزیده نشود. اما همانطور که در فهرست جایزه‌هایش دیده می‌شود، کارهایش نظر بسیاری از منتقدان را نیز جلب کرده‌است.
زندگینامه

دوران کودکی و نوجوانی
براون در شهر کوچک تاپاهانوک در ویرجینیای ایالات متحده آمریکا زاده شد. پدر و مادرش، کلینگتون براون و هاوکینز پس از تولد او دو فرزند دیگر نیز به دنیا آوردند، یک دختر و یک برادر کوچک تر برای کریس به نام مایلز که بارها در ودیو کلیپ‌های کریس حضور یافته و رقصیده‌است. کودکی‌اش را با آهنگ‌های سام کوک، استوی واندر و مایکل جکسون که بیش از همه الهام‌بخش او بوده گذراند و آرزوی رپر شدن را از سنین کودکی در سر پروراند. وقتی ۱۲ ساله شد، مادرش با شنیدن صدای او در حال آواز خواندن در اطراف خانه متوجه شد که صدای او عالی است. اما تا سن ۱۶ سالگی که تینا دیویس از استودیوی دف جم او را دید به آن عرصه روی نیاورد.

تینا به او کمک کرد تا با جیو رکوردز همکاری کند و نخستین آلبوم خود را در آن جا بسازد. سرانجام در نوامبر ۲۰۰۵، آلبوم کریس بروان به سی‌دی فروشی‌های سراسر آمریکا برده شد و با فروش بالایی در صدر جدول‌ها قرار گرفت. با این که بیشتر آهنگ‌های او الهام‌گرفته از هیپ هاپ هستند، اما صدای او در واقع آوایی از ریتم و بلوز‌های کلاسیک است، آوایی که باعث شد تینا دیویس آن را بی‌مانند بخواند. او اکنون با دو آلبوم پرفروش و بازی در ۴ فیلم به همراه کلمبوس شرت یکی از معروف‌ترین چهره‌های خوانندگی و جزو محبوب‌ترین خواننده‌ها در آمریکا و سراسر جهان است.

شروع خوانندگی به صورت حرفه‌ای
کریس بروان:۲۰۰۵-۲۰۰۶
او در اواخر سال ۲۰۰۴ مدرسه را رها کرد تا مقدمات آلبوم اش، کریس براون، را فراهم کند. سرانجام در ۲۹ نوامبر ۲۰۰۵ آلبوم منتشر شد و در لیست دویست آلبوم برتر بیل برد در مقام دوم جای گرفت که موفقیت عظیمی برای اولین آلبوم او بود. باور نکردنی بود که در همان هفتهٔ اول بیش از ۱۵۵۰۰۰ نسخه اش در اولین هفته به فروش رفته بود. ودیو کلیپ حرکتش بده! در ایالات متحده، زلاند نو و استرالیا در مقام اول پرطرفدارترین آهنگ‌ها قرار گرفت. ودیو ی پس از آن، "هی! (متاسفم دوشیزه انم)" نیز دومین آهنگ پرطرفدار کریس در جداول ده آهنگ برتر، و در واقع هفتمین در آمریکا و سیزدهمین در بریتانیا بود.

سومین موزیک ودیو اش، "به من بده"، در مارس ۲۰۰۶ با همراهی لیل وین به بازار عرضه شد. این آهنگ هرچند که به صورت میکس شده با همراهی لیل وین در سی دی‌های فروخته شده نبود، اما بعدها اضافه شد. ای آهنگ از رتبهٔ ۸۰ جداول بیل برد، به سرعت به رتبهٔ ۱۵ صعود کرد. لازم به ذکر است که دستیار کارگردان دومین و سومین کلیپ اش را خود بر عهده داشته‌است. خداحافظی کن، اهنگی که برای فیلم گام بردار ساخته شده بود نیز به صورت کلیپ به نمایش عموم در آمد.

در جون ۲۰۰۶، کریس دی وی دی‌هایی را با عنوان "سیاحت کریس براون" عرضه کرد که قدم به قدم مسافرت او ابتدا به بریتانیا و سپس به ژاپن را نمایش می‌دهد، که البته نماهایی از مراحل آماده شدن او برای اولین مسابقه گرمی اش، و مچنین پشت صحنهٔ کلیپ‌هایش را در خود گنجانده بود.

بی سابقه: ۲۰۰۶-اواسط ۲۰۰۸
پس از به پایان رساندن تابستان اش با نی-یو باون به سرعت دست به کار ساخت آلبوم جدید اش، "بی سابقه" شد که قرار بود در ۲۸ آگوست ۲۰۰۷ منتشر شود، در حالی تاریخ عرضه اش به ۶ نوامبر همان سال تغییر یافت. این آلبوم هم در لیست دویست تایی پرفروش‌های بیل بورد چهارم و در لیست بهترین آهنگ‌های سبک آر اند بی دوم شد. در همان هفتهٔ اول ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رفت، مقداری که ۱۴۰۰۰۰ بیش از انتظارات بود.

اولین ودیو ی این آلبوم دیوار به دیوار لود، که در لیست ۱۰۰ ودیوی برتر بیل بورد ابتدا نود و ششم، سپس هفتاد و نهم و در آخر بیست و دوم شد. "بوس بوس" نیز که دومین ودیو بود، بیش از انتظار گل کرد و در مقام اول جداول بیل بورد قرار گرفت. این آهنگ با همراهی تی-پین ساخته و پرداخته شده بود. ودیوی با تو که در ۴ دسامبر ۲۰۰۷ وارد بازار شد را می‌توان بزرگترین موفق کریس براون تا به آن زمان دانست، زیرا پس از دوم شدن در جدول بیل بورد، در مقام‌های اول یا دوم بسیاری از کشورها مانند: اندونزی، سنگاپور، برزیل، کانادا، فیلیپین، ایالات متحده، قبرس، فرانسه، ایرلند، بریتانیا، مالزی و استرالیا جای گرفت.

بی سابقه"، نسخهٔ "جاوادانه
در تاریخ سوم جون ۲۰۰۸، یک نسخهٔ لوکس از آلبوم بی سابقه با عنوان نسخهٔ جاودانهٔ بی‌سابقه منتشر کرد که در واقع هفت ماه بعد از نسخهٔ اصلی در اختیار عموم قرار گرفته بود. نسخهٔ جدید شامل چندین آهنگ جدید نیز مانند جاودانه می‌شد، که در همان زمان در رتبهٔ سوم صد آهنگ برتر بیل بورد قرار گرفت.

با انتشار این آلبوم، بروان عازم سفری برای کنسرت "تعطیلات بی سابقه" شد، و به مسافرت در سی شهر آمریکایی پرداخت. کنسترش در کنسینانتو، اهیو در تاریخ ششم دسامبر ۲۰۰۷ شروع شد و در هنولولو ی هاوایی پایان یافت. ودیوهایش در همان سوم جون ۲۰۰۸ به عنوان سی دی دوم بی سابقه: نسخهٔ جاودانه منتشر شد.

کریس براون در بت اوارد ۲۰۰۸ برندهٔ جایزهٔ بهترین خوانندهٔ مرد شد. او در این مسابقه شعر باتو و [[به زیر کشاندن تو را اجرا کرد. همراهی سیارا در رقص نیز یکی از عوامل برنده شدن او بود. او همچنین در آلبوم جدید لوکاریس، تئاتر ذهن، با همراهی این خواننده در آهنگ آن دختران چگونه‌اند مشارکت دارد.

در سال ۲۰۰۹ نیز آلبوم جدید او با مشارکت بسیاری از چهره‌های مهروف خوانندگی به بازار عرضه خواهد شد.

کمک به خیریه‌ها
کریس براون در سال ۲۰۰۶، پنجاه هزار دلار از درآمد تور آپ کلوز اند پرسنال را به بیمارستان تحقیقاتی اطفال سنت جود هدیه کرد.

لیست آلبوم‌ها و ودیو هاو فیلم‌های کریس بروان

آلبوم ها

۲۰۰۵:کریس بروان
۲۰۰۷:بی سابقه
۲۰۰۹:گرفیتی
ویدیوها/دی وی دی ها

۲۰۰۶:سیاحت کریس بروان
۲۰۰۸:جوایز بت اوارد ۲۰۰۸ : کریس بروان
فیلم ها

۲۰۰۶:کریسمس در واشنگتن (برای تلویزیون)
۲۰۰۷:لگد کوبی باغچه(نقش کم)
۲۰۰۷:او. سی. (سه اپیزود)
۲۰۰۷:کریسمس (نقش اصلی)
۲۰۰۹:کارامل(نقش اصلی)ساخته نشده
۲۰۰۹:فنوم (نقش اصلی)ساخته نشده
 
سایر آلبوم ها:

Aint No Way (You Wont Love Me)          
All My Rivals        
Always        
Amen      
Angels in the Snow        
Another Girl        
April        
Bigger Things        
Changed Mind (Doin' Fine)        
Chango Havana Cuba     
Could Be's Never Were        
Crawl          
Creamtion Flame Bali     
Creamtion Procession Bali     
Cremation Procession Downbeat Bali     
Damage          
Daylight        
Down (*)     
Dry      
Everything      
Fallen Angel (*)     
Fallin Down          
Famous Girl          
Fireworks Iloilo Phillippines     
Frogs in Irrigation Canals Champuan Bali     
Get at Ya (*)      
Gimme That          
Gimme Whatcha Got - Lil Wayne     
Go On 3      
Hammering Hagia Sophia Istanbul Turkey     
Hawaii Bird Park Hawaii     
Help Me          
Hold Up          
Holding a Star        
Honda Bay Palawan Philippines     
I Can Transform Ya          
I Wanna Be          
I Won't Ask Why        
I'll Call Ya          
I'll Go          
I.Y.A.          
Image of a Man      
In the Kitchen        
Intro          
Invention #2 Calarts Valencia California     
Invention #2 Iear/Pri Troy New York     
Invention #3 Heandlands Sausalito California ( 4 )     
Invention #4. Univ. Of Illinois Champaign-Urbana     
Is This Love?          
Just Fine          
Kiss Kiss          
Lottery          
Love Me Too        
Lucky Me          
Mama (*)      
Mariwo Chant Havcana Cuba     
Mouth Full of Fire Market St. San Francisco California     
Nice (*)     
No Goodbyes        
Not Gonna Make It Easy        
Now That You're Fed        
Oblivion      
Ordinary Day        
Pass Out          
Picture Perfect          
Poppin          
Quiapo Market District Manila Phillippines     
Right on Time        
Rooster Boracay Phillippines     
Rumba Kata Havana Cuba     
Rumba Quinto Havana Cuba     
Run It!          
Run It! Remix          
Say Goodbye          
Simcoe      
Sing Like Me          
So Cold          
Still Here        
Take My Time          
Take You Down          
Talking Drum Beanbender's Berkeley California     
Talking Drum Groningen Netherlands     
Talking Drum Isea '95 Montreal Canada     
Tennis Court Cnmat Berkeley     
Thank You          
The Gates      
The Return      
Things She Laughed About        
Throwed          
Tummy Ache        
Vultures and Muezzin Istanbul Turkey     
Wait          
Waiting for Caroline        
Wall to Wall          
What I Do          
What I Would Do        
Whats My Name          
Willing      
Winner          
With You          
Ya Man Aint Me          
Yo (Excuse Me Miss)          
You          
Young Love


in English:
Singer, songwriter, actor. Born on May 5, 1989, in Tappahannock, Virginia. Although he is still in his teens, Chris Brown is already on his way to music superstardom with his smooth voice, amazing dance moves, and boy-next-door charm. Growing up in a small town of roughly 2,000 people, he was a born entertainer. Brown enjoyed singing in his church choir and was inspired by such musical artists as Sam Cooke, Stevie Wonder, and Michael Jackson. He also showed off his dance prowess by imitating the dance moves of another one of his idols, Usher.

Brown was discovered by Tina Davis, who was working for Def Jam Recordings at the time. "The first thing that hit me was his unique voice," Davis told Billboard magazine. "I thought 'This kid is a star.'" Davis eventually became his manager and helped him land a deal with Jive Records, which had developed other young acts such as Britney Spears and 'N Sync and is home to other hip-hop and R & B stars such as R. Kelly, Usher, and Kanye West. At the time of deal, Brown was only 15 years old.

Brown's self-titled album was released in November 2005 and quickly found its way into the charts. Working with established producers and songwriters, he had a number one hit with "Run It!," which was co-written by Scott Storch and Sean Garrett. The track also featured a guest appearance by rapper Juelz Santana. More hits followed, including "Yo (Excuse Me Miss)" and "Gimme That," which was written by Garrett and Storch. While many of the songs have a hip-hop influence, Brown's voice has a classic R&B sound. And just like many other teenagers, dating and girls figure prominently in his songs. He has sometimes been compared to Michael Jackson because of his dual talents as a singer and dancer.

The album brought Brown two Grammy Award nominations for Best New Artist and Best R&B Contemporary Album. While he did not win, he showed the audience at the Grammy Awards just how talented he was by holding his own while performing with two R&B legends, Lionel Richie and Smokey Robinson. Brown went on to receive a number of other awards, including an NAACP Image Award for Outstanding New Artist. With a large following of young fans, it was no surprise when he won a Teen Choice Award for Choice Music Breakout Artist Male.

In 2006, Brown went out on the road for his Up Close & Personal tour. He played more than 30 concerts in cities across the country. While he enjoyed playing live, it was not without its hazards. "Once during a show, I reached out to touch these girls' hands, and they pulled me off the stage," Brown told CosmoGirl magazine.

Expanding his career as an entertainer, Brown has branched out into acting. He had a small role in the box office hit Stomp in the Yard (2007), which centered around a step dance competition. The film also featured another popular R&B performer, Ne-Yo. On the small screen, Brown played against type as a high school band geek on The O.C. for several episodes.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
*_* دانلود آهنگ های خارجی *_* بروزترین سایت دانلود انواع ترانه های جدید انگلیسی، اسپانیایی، یونانی، کره ای و ..... به صورت صوتی یا تصویری (موزیک ویدئو) با لینک مستقیم. همچنین ارائه آهنگهای درخواستی کاربران عضو سایت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 110
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 247
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 400
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 53,656
  • بازدید کلی : 3,105,063
  • کدهای اختصاصی